Pedig már kezdtünk reménykedni, hogy megjavulnak. A tavalyi év során az EA kezdett egészen normális játékokat kihozni, és a hozzáállásuk is sokat javult. A pénzügyi eredmények azonban nem a vártnak megfelelően alakultak, így most megy a nagy bizonyítvány magyarázás. Azt már megtudtuk, hogy az EA rájött arra, hogy nem csak karácsonykor lehet játékokat eladni. A mostani interjúban pedig azt jelölték meg a tavalyi év veszteségességének okaként, hogy egyetlen olyan játékuk sem volt ami igazán nagyot szólt volna, mint mondjuk egy GTA( az mondjuk szólt nagyot, csak éppen nem úgy ahogy azt a sok PC-s elképzelte). Ennek oka pedig az EA szerint a marketing hiánya. Khm. Tehát nem a játékokat kell innovatívabbá tenni, esetleg bugmentesen, rendesen optimalizálva, a kornak megfelelő kinézettel piacra dobni, hanem ahogy az EA szóvivője mondta "többet kell kommunikálnunk a néppel". Szóval, ha sokszor mondják, hogy a Dead Space márpedig ANNNNNYIRA újszerű, meg csúcsszuper, meg minden, akkor igaz is lesz. Gratula annak aki ezt kitalálta. Persze az interjúban azért ez így nem hangzott el, de körülbelül lehet tudni mire is számíthatunk idén, vagy jövőre, az új címekkel kapcsolatban. Azt is elmondta ugyanis John Pleasants, hogy míg a kutatás & fejlesztés osztály, és még több más részleg költségvetését megnyirbálták, addig a marketing banda sokkal több pénzzel gazdálkodhat idén. Nem is tudom. Tény, hogy kell egy kis marketing, de azért az sem lenne hátrány, ha a játékok is profin lennének megírva, nem?