Elképesztő számokat produkált a Super Mario Run a játék megjelenése napján. Háromszor annyian töltötték le az ugrálós Mario kalandot az első napon, mint a Niantic pokémonos őrületét.
Nemrég még az egész világ Pokémon GO lázban égett, most viszont már a Super Mario Run az aktuális mobilos sláger. Az Apptopia elemzése alapján a Super Mario Runt 2,85 millióan töltötték le a megjelenése napján, míg a Pokémon GO "csak" 900 ezer letöltéssel büszkélkedhetett saját premierekor. A Pokémon GO letöltései egyébként drasztikusan növekedtek, három nap után már 5,6 milliónál járt a számláló.
A Niantic játéka azonban elcsúsztatva érkezett meg a különböző országokba, ezzel szemben a mobilos Mario az egész világon egyszerre rajtolt el. Valószínűleg ennek köszönhető, hogy a SensorTower adatai szerint a Super Mario Runt 24 óra alatt több mint 5 millióan szedték le, a játék pedig ezen időszak alatt 5 millió dollár hasznot termelt. Ugyanez a kimutatást hívja fel a figyelmet arra, hogy a Super Mario Run jelenleg 80 országban listavezető az iPhone applikációk letöltése között.
Az igazán nagy bevétel azonban valószínűleg csak ezután kezd el befolyni a Nintendóhoz, ugyanis az első pár ingyenes pálya teljesítése után a játékosok rákapnak a dologra és feloldják a teljes élményt 9,99 dollárért vagy esetünkben ugyanennyi euróért.
Ti próbáltátok már a Super Mario Runt?