Alig egy hét van hátra a Super Mario Run megjelenéséig, nem is csoda, hogy már ezerrel robog a hype vonat. Ez lesz az első nagyobb Mario cím, ami nem egy Nintendo konzolra érkezik, így ez egy komoly mérföldkő a cég történelmében.
A Super Mario Run nem csak azért különleges mert ez lesz az első telefonos Mario, de azért is, mert ez az első Mario játék, ami állandó internetkapcsolatot követel, és ennek köszönhetően rohangálás közben fogjuk elugrálni az adatforgalmunkat.
Shigeru Miyamoto nyilatkozott a Mashable újságírójának a közelgő megjelenés kapcsán, és itt jött el a hálózati követelmény.
Miyamoto elmondása szerint kísérleteztek azzal, hogy az alkalmazásnak csak része igényelje a netkapcsolatot, de végül kénytelenek voltak az egész appot hálózatfüggővé tenni a biztonsági szempontok miatt. Részben ezért is adják ki először iOS-re a játékot, lévén az egy irányítottabb és biztonságosabb környezet.
"Egy ponton szerettük volna a World Tour [a kampány] módot offline is játszhatóvá tenni. A gond az volt, hogy ez megbonyolította a Toad Rally és Kingdom módok visszacsatlakozását. Mivel ezek mentési rendszere keményen támaszkodik a kapcsolatra, úgy döntöttünk, hogy a World Tourt is a netre kötjük."
Emberünk később tisztázta, hogy mit is ért biztonság alatt. A Nintendo eszközökkel szemben egy mobil játéknak sokkal több hálózaton kell stabilan működnie.
"A saját hardvereinkkel ellentétben ez a játék nem limitált mennyiségű országban jelenik meg. Mindjárt 150 országgal indítunk, és mindezen országoknak saját hálózati környezetük van. Ezért volt fontos, hogy biztosítsuk a megfelelő minőséget minden felhasználónk számára."
A Super Mario Run december 15-én jelenik meg iOS eszközökre.