Alig pár napja írtunk a The Legend of Zelda 30. évfordulójának alkalmából elkészített böngészőből futtatható 3D-s játékról, amit két rajongó dobott össze. Nem telt bele sok időbe, hogy a Nintendo nekilásson eltüntetni a játékot.
"Szomorúak vagyunk, de értjük. Belekezdtünk ebbe a projektbe, mert szeretjük a Nintendót és a játékaikat, amiket az évek során kaptunk tőlük. A fejlesztés kezdetekor tudtuk, hogy megvan rá az esély, hogy így végződik majd a dolog" - mondta a két fejlesztő, Scott Lininger és Mike Magee - "A Nintendonak minden joga megvan hozzá, hogy megvédje a címét. Nem panaszkodunk, öröm volt dolgozni a játékon, és néhány barátot is szereztünk ez alatt"
Hasonlóan járt a Metal Gear Solid: Shadow Moses projekt is, azt a másik japán cég, a Konami állította le. Szerintetek változtatniuk kéne a hozzáállásukon a rajongói projektekkel szemben?