Hirdetés

Mirror's Edge reboot - ezért kellett olyan sokat várnunk rá

|

Jó oka volt a DICE-nak a Mirror's Edge „folytatás” késleltetésére.

Hirdetés

Mint a kisgyermek, aki öt percenként megkérdezi a szüleitől, hogy mikor mennek már az állatkertbe, úgy rángatta a játékosközösség a DICE szoknyáját/nadrágszárát a Mirror's Edge folytatásának kapcsán.

A Mirror's Edge reboot bejelentésére a múlt hónapban megrendezett E3-on került sor, közel öt évvel az eredeti játék konzolos megjelenése után. Egy interjúban a hosszú szünet okáról is kérdezték Patrick Söderlundot, aki természetesen készségesen válaszolt: „Azért tartott ilyen sokáig, mert szerettünk volna eljutni a megfelelő koncepcióhoz, a megfelelő ötlethez. Sara Jansson, a játék producere, amikor felvetette az ötletét nekem és Karl-Magnusnak [Karl-Magnus Troedsson, a DICE vezérigazgatója], őszintén le voltam nyűgözve. Úgy voltam vele, hogy 'Végre, megvan!'"

Az ötlettel mindössze egy bökkenő volt: a jelenlegi generációs konzolok kevesek voltak annak megvalósításához. Úgy döntöttek, kivárják a következő generációt, és egy olyan ütős játékot raknak össze, ami előtt kicsi és nagy egyaránt könnyezve borul le. Nem pont így fogalmazott, de ez volt a lényeg, természetesen. Egyelőre nem tudjuk, hogy a Mirror's Edge reboot mikorra lesz kész, de ha már ennyit vártunk rá, az az egy-két év(tized) semmit sem jelent.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)