A cég kreatív igazgatója, Martyn Chudley sok érdekes dolgot árult el, többek között azt is, hogy mielőtt az Activision felvásárolta őket, a Bizarre jól állt pénzügyileg és számos bíztató projektötletük volt.
Felmerül a kérdés, hogy miért volt szükség akkor arra, hogy beleolvadjanak az Activisionbe. A válasz egyszerű, szerették volna megalapozni a jövőjüket, hogy később se legyenek pénzügyi gondjaik. Az Activision eleinte jó választásnak tűnt, ugyanis a cég akkori partnerei közül a Microsoftnak akciójáték-fejlesztőkre, míg a Sega-nak versenyjáték-fejlesztőkre nem volt szükségük, az Activision pedig hajlandóságot mutatott egy új versenyjáték kiadása felé. A Bizarre később rájött, hogy hibát követtek el, ugyanis már nem az a régi önálló stúdió voltak, akik anno, nem mozoghattak szabadon a saját elképzeléseik szerint, hanem parancsra dolgoztak, olyan játékokat készítettek, amikre az elemzők szerint épp adott pillanatban szükség volt.
A fejlesztőcég bezárása végülis több kedvezőtlen esemény hatására következett be, és megvolt a lehetőség arra, hogy újra függetlenné váljanak, de ennek ellenére nem lett belőle semmi. A csapat létszáma jelentősen megnövekedett, és amint Sarah Chudley nyilatkozta, már nem tudtak volna egy 200 fős céget irányítani.