A legutóbbi E3-on a játékmenetével már sikeresen felkeltette az érdeklődésünket a Gyűrűk Ura adaptációk legújabb darabja, a Middle-Earth: Shadow of Mordor, viszont arról még nem tudtunk meg szinte semmit, hogy ez a játék mégis miként fog illeszkedni a J.R.R. Tolkien által megteremtett részletgazdag fantasy világba. Szerencsére megjelent egy új fejlesztői napló, amiben egy kicsit beszélnek a srácok a sztori megalkotásának kihívásairól.
Márpedig jó sztorit írni nagyon nehéz, pláne akkor, ha már egy amúgy is hatalmas és alaposan kidolgozott univerzumba kell valahogyan bepattintani egy olyan történetet, ami érdekes tud lenni úgy, hogy közben tartja magát a már elfogadott tényekhez és lefektetett alapokhoz. Viszont az alábbi fejlesztői napló alapján úgy tűnik, hogy a forrásanyag nincs rossz kezekben, hiszen mind a játék rendezője, mind pedig a főhős szinkronhangja, Troy Baker (The Last of Us, BioShock Infinite) is nagyon komolyan veszik a feladatot.
A Middle-Earth: Shadow of Mordor megjelenés október 7-én esedékes PC-re, illetve előző és jelenlegi generációs konzolokra is. Nektek hogy tetszik?