A Middle-earth: Shadow of Mordor néhány nappal ezelőtt jelent meg, a szülinapi GameStarban pedig a mi értékelésünkkel is találkozhattok majd. A játék elég nagy hátszéllel érkezett, amelyben nagy szerepet játszott a marketing kampány.
A WB Games nem maga kezelte a hirdetéseket, hanem megbízták a Plaid Social nevű céget, hogy kezeljék a promóciós vonalat, az ügynökség pedig mindent meg is tett ennek érdekében. A népszerű Youtube csatornák tulajdonosai például akkor kaphatták meg a játékot megjelenés előtt, ha vállalják, hogy azt különböző csatornákon népszerűsítik majd. TotalBiscuit emiatt fel is emelte a hangját, és inkább nem kérte a kulcsot. A The Escapist össze is gyűjtötte a legfontosabb tudnivalókat az ügyben.
A videósoknak egy szerződést kellett aláírni, amelyben szerepelt, hogy a játékból YouTube videót és livestreamet kell készíteniük, illetve Facebook és Twitter posztokat írniuk, amelyekben megpróbálják vásárlásra ösztönözni a hallgatóságot, az anyagokat pedig a cég is ellenőrizte, mielőtt adásba kerültek volna. A játék egyébként kifejezetten jó értékeléseket is kapott, ezért érthetetlen, miért kellett egy ilyen dologgal kivívni a rajongók ellenszenvét.
Nektek hogy tetszik a Middle-earth: Shadow of Mordor?