A Metal Gear Solid: Shadow Moses eredetileg egy rajongói projekt volt. A terv szerint iRamGame átültette volna az egész első részt az Unreal Engine 4 alá, de úgy néz ki, hogy ez már nem fog megvalósulni. A fejlesztők kiposztolták, hogy a projektnek annyi.
"Egy nagyon fontos bejelentésünk van mára: le kellett állítanunk a Shadow Moses fejlesztését rajtunk kívülálló okokból. Szeretnénk megköszönni mindenkinek az elképesztő támogatást" - szól a búcsú, szemek könnyel telnek.
Na, vajon ki sejti, hogy milyen ok áll rajtuk kívül? Talán K betűvel kezdődik és a játék eredeti kiadójával végződik.
Erre ugyan nincs konkrét bizonyíték, de az iRamGame már korábban elmondta, hogy tárgyaltak a Konamival. Innentől nehéz kitalálni, hogy miről "beszélgettek" (gondolom leginkább a Konami ügyvédje beszélt). Na de nem szeretnénk végletekig rosszmájúak lenni, akármi is van a hirtelen lezárt projekt hátterében, nagyon sajnáljuk, hogy ez történt, szívesen kipróbáltuk volna az UE4 alatt futó Metal Gear Solid remaket.