Hirdetés

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain - a sandbox játékmenet határai

|

Hideo Kojima megosztott pár dolgot a következő Metal Gear Solid játék szabadon bejárható világáról és annak korlátozásáról.

Hirdetés

Az MGS 5: The Phantom Pain egy ízig-vérig sandbox játék lesz, egészen addig amíg el nem fogadunk egy küldetést.

Hideo Kojima, a Metal Gear sorozat atyja legutóbbi podcastjában elárulta, hogy a The Phantom Painben szabadon járhatunk-kelhetünk amerre csak szeretnénk, de ha elfogadunk egy küldetést onnantól kezdve "leszűkül" a világ. A feladatokat egy adott területen kell elvégeznünk és ha elhagyjuk ezt a területet akkor bukjuk a küldetésünket. Egyes esetekben ha túl sokáig halogatjuk a dolgokat, akkor is sikertelen lehet a misszió.

Főküldetéseinket nem egy menürendszerben, hanem a világ szabad bejárása alatt vehetjük majd fel, és persze ezek mellet rengeteg mellékküldetés és tevékenység vár még majd minket.

 

A Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain megjelenése 2015 elején várható PlayStation 3, Playstation 4, Xbox 360 és Xbox One konzolokra, valamint PC-re. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)