Nem okozott csalódást a Hideo Kojima által kidobott alternatív gameplay videó, de azért akadnak olyan játékosok, akik még aggódnak a Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain-ért.
Egy lelkes rajongó kérdéseire válaszolt Ken-ichiro Imaizumi, aki a produceri feladatokat látja el a játékkal kapcsolatban. Talán többeteket is foglalkoztat az a talány, hogy vajon várható-e grafikai degradáció a végső build érkezéséig. Imaizumi válasza alapján ez kétséges, az aktuális munkafázisban már nem csinálnak ilyesmit.
If you know game making process. We normally don't change or downgrade in this phase. Always have to be comes first. https://t.co/SgT3p6hj48
— Ken-ichiro Imaizumi (@Ken1555) 2015. július 8.
A következő kérdés az volt, hogy változtattak-e a színeken, ugyanis többen úgy vélik, hogy variáltak a palettával. Imaizumi elmondta, hogy semmilyen boszorkányság nem történt, mindössze a fények finomhangolása miatt mutatnak egy picit másképpen a színek.
We don't change grade system in last phase, it have to be done long long time ago. Should be just lighting tuning. https://t.co/fVW1UMncY9
— Ken-ichiro Imaizumi (@Ken1555) 2015. július 8.
Végül arra is válaszolt, hogy miért késik a PC-s verzió. Mivel az erőforrásaik elég szűkösek, először a konzolverziókra koncentrálnak, amint befejezték azokkal a munkát, minden erejükkel rávetik magukat a PC-s változatra.
Our team has limited resource, so we make console then team shift to PC. We are trying our best. https://t.co/m6DMm7WCOR
— Ken-ichiro Imaizumi (@Ken1555) 2015. július 8.
Ti mit kérdeznétek Imaizumitól a játékkal kapcsolatban?