Érdekes, hogy gyakorlatilag percek teltek el a két egymástól független bejelentés között. A God of War 3 igazgatója és az InFamous: Second Son vezető tervezője is egy napon jelentette be, hogy elhagyja a stúdiót, amelynél addig dolgozott.
A God of War sorozatot jegyző Sony Santa Monicának egyébként sem megy annyira jól a szekér, de nem tudjuk, hogy ez közrejátszott-e Stig Asmussen döntésében. Az SCEA egy nagyon rövid közleményben tudatta, hogy a fejlesztő már valóban elhagyta a stúdiót, de további részleteket nem tudhattunk meg sem arról, hogy miért döntött így, sem arról, hogy hol folytatja tovább.
Nem sokkal ezelőtt Jaime Griesemer, az InFamous: Second Son vezető tervezőjének egy tweetjéből értesültünk arról, hogy bár izgatott a játék fogadtatása miatt, annak befejezése óta már nem a Sucker Punch-nál dolgozik. Okokat ő sem közölt, de nazt állította, hogy nem akar beszélni róla.
Reméljük, hogy hamar megtalálják azt a munkahelyet, ahol folytatni szeretnék, és bízunk abban is, hogy mind a Sony Santa Monica, mind a Sucker Punch megmarad és elhozza azokat a minőségi játékokat, amikért a PlayStation-felhasználók élnek-halnak.