A Mass Effect - ahogy a szerepjátékok általában - lehetőséget adott arra, hogy teljesen a saját ízlésünkre formáljuk a főszereplőt, megváltoztassuk arca minden részletét, bőrszínét, haját, nemét, satöbbi. Viszont valahogyan mégis promózni kellett az erősen sztoriorientált játékot, így a készítők megalkották a férfi és női Shepard hivatalos változatát - és nem bízták ezt a véletlengenerátorra.
A TechRadarnak nyilatkozva Derek Watts, a Mass Effect sorozat korábbi művészeti vezetője elmondta, hogy nem volt könnyű dolguk a tökéletes Shepard megalkotásakor.
"Egy darabig eljutottunk, de nem volt az igazi. Úgyhogy megkérdeztük a csapatot. Sokan komolyan vették a feladatot, és sokan nem."
- mondta Watts, aki hozzátette, az egyik fejlesztő azt találta ki, legyen a karakter egy rögbijátékos összevert fejjel, leragasztott füllel.
Az egyébként a pályákon dolgozó Mike Jeffries viszont azt javasolta, vegyék alapul George Clooney arcát. Ugyan a végleges Shepard nem hasonlított a színészre, az általa vázolt ötlet segített irányt mutatni: emiatt döntöttek a szögletes áll és a rövid haj mellett.
Bár bejelentést nem hozott, egy rövid, rejtélyes teasert kaptunk a hivatalos Mass Effect-napon, november 7-én. A következő játék megjelenéséig még sokszor újrajátszhatjuk az eredeti trilógiát.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.