Hiába drukkoltunk neki nagyon, sajnos az Assassin's Creed sem tudta kihúzni a játékadaptációkat a gödörből. Ez többek közt annak is köszönhető, hogy meghoztak néhány érdekes döntést, amelyekkel a nézők nem feltétlen értettek egyet.
Mindig is szerettük volna, ha fizikai kapcsolat van Cal és Aquilar között, így Cal a jelenben tanulhat az ősétől. Ez az egyik oka, hogy átalakítottuk az Animust, hogy Cal ne csak külső szemlélő legyen.
- mondta Fassbender, aki egyébként produceri feladatokat is ellátott. Értjük, hogy egy székben fekvő főhős nem túl látványos, de ugye az Assassin's Creedben csak átéljük a DNS-ünkbe kódolt emlékeket, ehhez meg nem feltétlen kell ugrabugrálni.
Megváltoztak az egyes világokban eltöltött idők is, hiszen míg a játékok elsősorban a múltra koncentrálnak, addig a filmben 60-40 az arány a jelenkor javára. Fassbender szerint erre azért volt szükség, hogy azok számára is érthetővé tegyék a két szálat, akik nem ismerik a játékokat. Emellett egy gyakorlati oka is volt: így nem kellett gyakorlatilag az egész filmet feliratozni, hiszen Aquilar végig spanyolul cseveg a filmben.