Már csak egy hétre vagyunk a Life is Strange megjelenésétől, és ahogy azt reméltük, a gépigény sem lesz kifejezetten magas, így vígan játszogatunk az egyébként Wii U-n kívül minden platformra megjelenő játékkal.
A játék második fejlesztői naplójában (az elsőt itt nézhetitek meg) a készítők azt fejtegetik, hogyan is működik pontosan az időmanipuláció a játékban, miért van rá szükség, és milyen eszközöket használtak ahhoz, hogy a játékosok egy újszerű élménnyel legyenek gazdagabbak.
A visszapörgetés során a karakterünk nem mozog, így figyelemmel követhetjük a körülöttünk zajló eseményeket. Az általunk megszerzett információnak, például beszélgetéseknek a visszapörgetés után is tudatában lesz a karakterünk, de ugyanígy működik ez a nálunk lévő tárgyakkal is: ha valamit már elvettél az asztalról, az nálad marad akkor is, ha visszapörgeted az időt.
Szerintetek milyen sikere lehet a Life is Strange-nek a Telltale által dominált kalandjáték-piacon?