Valójában nem csak a League of Legends, hanem összességében az online játékok problémája ez, és ma már nem oldható meg annyival, hogy átmegyünk a szomszéd szobába szólni a tesónak, hogy állítsa le a letöltést vagy a pornót, legyen szíves.
A Riot Games ezen is szeretne javítani, de ehhez szüksége van az internetszolgáltatók segítségére. A problémát a fejlesztők elmondása szerint az okozza, hogy az ISP-k elsősorban nagyméretű adatok másodpercek vagy percek alatti továbbítására fókuszálnak, ami a YouTube és Netflix számára hasznos, viszont az online játékokban apró adatcsomagokat kell továbbítani a másodperc törtrésze alatt. Emellett a kapcsolódás során lehet, hogy a jel az ország több pontján vándorol át, és nem közvetlenül oda megy, ahova mennie kell. A Riot célja, hogy a szolgáltatók segítségével saját hálózatot hozzon létre, melyben minden adatforgalom közvetlenül a League of Legends szerverei és a kliensek között zajlik le. Először márciusban, az Egyesült Államokban és Kanadában vezetik ezt be, aztán lehet, hogy a világ több pontjára is kiterjesztik, de Európában lényegesen több ISP-vel kell megállapodni. Kíváncsian várjuk, hogyan működik majd, és működik-e egyáltalán.
Tegnap a Riot bejelentette, hogy megjutalmazza a becsületes játékosokat. Egyre jobban kedveljük őket.