Őszinte leszek, Todd McFarlane ide vagy oda, engem a legkevésbé sem nyűgözött le az alant látható rendermozi. Ugyanakkor tisztában vagyok vele, hogy ez semmit sem jelent az égadta világon.
Egyrészt a megjelenésig még hátra van egy év, másrészt a Kingdoms of Amalur: Reckoning galériában megtekinthető képek talán többet árulnak el a várható minőségről.
Magáról a történetről, a játéktérként szolgáló világról, illetve a játékmenetről az éjszakai órákban elrajtolt hivatalos oldalról sem tudunk meg sokkal többet. Egy korábbi interjúból mindenesetre kiderült, hogy Ken Rolston vezető dizájner az Elder Scrolls-szériából ismert elemek megtartásán túl a harcrendszer megreformálását tűzte ki célul.
Ami a történetet illeti, azért némi fogódzót nyújt a trailer és a honlap is. Úgy tűnik, az élet és a halál örök körforgása áll a központjában, a ciklus megszakítása, s végül a halhatatlanság elérése lehet a cél.