A hatalmasra duzzadt friss PlayStation patch Suspend/Resume funkciója kétségtelenül ötletes megoldás, ám úgy tűnik, hogy lesznek olyan játékok, amelyek nem igazán zárják a szívükbe, ha hirtelen megállítjuk őket. Egyelőre ezt a tábort erősíti a Killzone: Shadow Fall is, aminek eddig nem sikerült megbarátkoznia az újonnan bevezetett opcióval.
A Guerrilla Games egyelőre még csak tapogatózik a problémát illetően, legalábbis ez derül ki az ezzel kapcsolatos Twitter üzenetükből. Általában akkor nem javasolt a Suspend használata, amikor játékmódot váltunk, átvezető animáció megy vagy éppenséggel játékmentést csinálunk, tehát csak bizonyos esetekben lép fel ez a probléma, érdemes figyelni erre.
Regarding the reports on Firmware 2.50. We are still in the investigating phase and we are monitoring community feedback.
A Guerrilla emberei figyelemmel követik a bugot, és arra figyelmeztetnek minden felhasználót, hogy ha bármilyen anomáliát tapasztal a Suspend funkció használata során, akkor érdemes resetelnie a játékot.