A Tripwire Interactive mesélt jó néhány dologról a Killing Floor 2 kapcsán, például a népszerű zombis kooperatív shooter Early Access változatáról, a moddolás lehetőségéről, és a rendkívül nagy frame rate mellett elkészített fegyveranimációkról is.
A stúdió két alapítója elmondta, hogy korábban akadt némi gondjuk a megjelenéskori bugokkal, illetve azzal, hogy a játékaik nem feltétlenül voltak összhangban azzal, amire a játékosok vágytak. Ebből a szempontból rengeteget segít neki, hogy ezúttal az Early Access-programon keresztül kigyomlálhatják a hibákat, és még a végleges megjelenés előtt meghallgathatják a játékosok visszajelzéseit is.
Ennek megfelelően a modok is több lépcsőben kerülnek beépítésre: az első változatban alapvetően csak új pályákat lehet majd készíteni a Killing Floor 2-höz a fejlesztők által kiadott SDK-val, de később a játék teljes átalakításához is a kezünkbe kerülnek a szükséges eszközök. Ebben az is segít, hogy a modderek kezében már többször megfordult Unreal 3 Engine-re épül a játék, bár a Tripwire elmondása szerint sokat fejlesztettek rajta ők is.
Rengeteget csiszoltak például a fények és a tükröződő felületek kezelésén, aminek kapcsán több olyan feature is megtalálható lesz a játékban, amit alapvetően csak az Unreal 4 támogat. A grafika egyik kuriózumai lesznek a rendkívül magas frame rate mellett felvett fegyveranimációk: a helyenként 242 másodpercenkénti képkockát viszont leginkább csak az időlassításkor láthatjuk teljes pompájukban, és alapvetően emiatt is van rájuk szükség.
Köszi az interjút, PCGamer.
Itt egy teljes gameplay is, köszi a tippet, Kellerman.
Ti várjátok már a Killing Floor 2-t?