Közel 50 milliárd forintot gyűjtöttek a Fortnite-ban az ukrán menekültek számára
Az Epic Games két hét teljes játékbevételét felajánlotta az ukrajnai háború menekültjei számára.
Az Epic Games két hét teljes játékbevételét felajánlotta az ukrajnai háború menekültjei számára.
Az Epic Games kihirdette, hogy a Fortnite bevételéből mindent, ami április 3-ig összejön, különböző segélyszervezeteknek nyújt át.
Elfogytak az alkatrészek, amikből a harcra kész ukrán elnököt ábrázoló LEGO-figurák készültek, de a belőlük szerzett bevétel így is komoly segítség lehet.
Nagyon kedvező áron juthatunk hozzá egy csomó remek videojátékhoz, és közben még jótékonykodhatunk is.
Legutóbbi adásában azzal foglalkozott a Képernyővédő podcast, hogyan kezeljük a világban zajló, nem éppen vidám eseményeket.
A Natus Vincere a Twitteren osztotta meg a legfontosabb tudnivalókat a háborús helyzet kapcsán felvállalt szerepükről.
Felszaggatjuk az aszfaltot és egy érdekes beszélgetésben is elmerülünk élő közvetítéseinkben, amikkel ukrán fiatalokat támogatunk.
Több száz, családjától elszakított gyermek mindennapjait teheted élhetőbbé, ha csatlakozol a kezdeményezéshez.
John Romero, a játék egyik eredeti tervezője számolt be a jó hírről.
A Bundle For Ukraine nevezetű csomag közel ezer indie játékot, zenét és könyvet tartalmaz.
Utánajártunk, hogy a charity streamek jelensége hogyan fonódik össze a videós tartalomgyártókkal, és hogy miért is jó csapatban adakozni.
A közösségi médiában tapasztalt "elvárások" pedig gyakran még rá is erősíthetnek a szorongásra. Újabb fontos témát vesézett ki a Képernyővédő podcast.
Mutassuk meg együtt ismét, hogy a gamerek játékok iránti lelkesedésénél csak a szívük nagyobb!
A fejlesztők abban reménykednek, hogy a Forza Horizon 5-tel egy új precedenst teremthetnek a hozzáférhetőség tekintetében.
Lényegében mindenki hozzájárulhat a kezdeményezéshez, aki eltölt pár órát a Horizon Forbidden West világában.
Hogyan lehet a családokat jól támogatni napjainkban és mit jelent a szülői felelősség? Többek között ezekről is szó esik a Képernyővédő 10. adásában.
Egy hazai kutatás a GameStar bevonásával vizsgálta meg, hogy mennyire mérgező a légkör a multis játékokban, íme az eredmények.
Mit jelent a szexuális felvilágosítás egy olyan környezetben, ahol szinte bármit megnézhetsz pillanatok alatt, de beszélni róla még mindig tabutéma?
Egy magyar felnőttek körében végzett friss kutatás szerint a túlzásba vitt rajongás nem kedvez a koncentrációt igénylő feladatokban nyújtott teljesítménynek.
A Képernyővédő legújabb adásában HP és mazur Dr. Bernschütz Mária generációkutatóval beszélgetett.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)