Miközben a megfogyatkozott Irrational Games új munkatársakat keres, addig Ken Levine kis csapatával egy olyan projekten dolgozik a Take-Two Interactive támogatásával, amellyel korábbi bevallása szerint megreformálná a lineáris narratívát és elsősorban az NPC-kre gyúrna.
Levine titokzatos játékáról szinte semmilyen adat nincs, viszont a közelmúltbéli Twitter-üzeneteiből világossá vált pár apró részlet: egy teljesen új IP lesz saját univerzummal, ami nem kapcsolódik egyetlen meglévőhöz sem. A műfaja sci-fi (vagy sci-fis), a célplatform a PC és bármennyire is szeretnénk, a projekt nem vesz részt az E3 2015-ön (viszont Levine várhatóan a PAX Easten ott lesz). Belső nézetűre tervezik, a főhős testreszabható lesz, a következő hónapok folyamán elkészül a prototípus, más megközelítése lesz az AI-nek, mint Elizabethnek a BioShock: Infinite-ből és használni fogja Levine "narratív Lego" elméletét, tehát sokszor újrajátszhatjuk majd.
További érdekesség, hogy a stílus megalkotásában Stanley Kubrick és Wes Anderson filmjei ihlették. Vicces módon valaki még azt is megkérdezte, hogy hasonlítani fog-e a játék stílusa a Telltale Games sorozataihoz, mire egyértelmű tagadás volt a válasz.
A részlettöredékek alapján kíváncsiak vagytok rá, hogy mi készül Levine műhelyében?