A brit Xbox-divízió marketingesei megint egy őrült ötlettel álltak elő, ezúttal, hogy a Rise of the Tomb Raidert promózzák, amikor nyolc fiatalt tettek próbára egy óriási reklámtáblán, csak hogy az egyikük egy utazást nyerhessen. Ma reggelre meg is lett a kihívás nyertese, ugyanis a többi hét versenyző közül ekkor adta fel az utolsó.
A győztes a huszonnyolc éves Adam Carr lett, aki elmondása szerint futással és guggolásokkal készült fel az egynapos álldogálásra, szárított marhahús mellett pedig fájdalomcsillapítókat és koffeintablettát vitt magával a három engedélyezett túlélőtárgyként. Úgy tűnik, ez a taktika be is jött neki (a guggolásokból lenyomott párat a tábla előtt állva is), ugyanis nagyjából húsz és fél óra után az utolsó ellenfele is feladta.
Jogosan merülhetne egyébként fel a kérdés, hogy a túlélésen kívül mi köze mindennek a játékhoz, de az a helyzet, hogy ha szeretnénk, a mi játékunkba is hasonló módon beleszólhatnak a Twitch-nézőink is, ahogyan a tábla előtt álló fiatalok közvetkező megpróbáltatásait is a nézők választhatták ki.