Azért azt jó látni, hogy a Hello Games is érzi, mennyire nem volt okés a No Man's Sky. Bár játékként nem sokáig maradt élvezetes, technológiai oldalról, a procedurálisan generált bolygók megoldása miatt tényleg megérdemli az elismerést.
A GDC-n a Hello Games tagjai is részt vettek, viszont a díjátadó alatt épp kint kajáltak, ezért mikor a szervezők bejelentették, hogy az innovációs díjat a No Man's Sky kapja, nem voltak ott, hogy átvegyék. A műsorvezető, Tim Schafer várt egy kicsit, majd átvette a csapat nevében.
Később Innes McKendrick, a Hello Games vezető programozója twitteren elmondta, nem számítottak rá, hogy díjat kaphatnak.
we were uh, eating dinner
— Innes MᶜK @ gdc (@innesmck) March 2, 2017
talking about how we definitely wouldn't win an award
Sean Murray, a tavalyi év egyik leggyűlöltebb fejlesztője hozzátette, azt gondolta, ha kitüntetést szántak nekik, arról előre szólnak nekik.
.@megganpez @innesmck I stand by what I said. If you have won, THEY TELL YOU BEFOREHAND. Hence we defo haven't won, and there's no rush
— Sean Murray (@NoMansSky) March 2, 2017
Schafer viccesen csak annyit mondott, semmi gond, saját játékának a Headlandernek adta végül a díjat, így mindenki boldog.
Nos, valamit ideje lesz kezdeni a No Man's Sky-jal, mert megint nem látszik az igyekvés.