Idén ünnepli 15. évét az Assassin's Creed, a Ubisoft sci-fi keretekbe ágyazott, középkori orgyilkos szimulátora, amely lefektette a kiadó legsikeresebb franchise-ának alapjait. Ebből az apropóból még az év vége előtt lezárul, de addig még újabb ingyenes tartalmakkal bővül az aktuális epizód, az vikinges Assassin's Creed Valhalla, valamint a széria következő felvonását is be fogja jelenteni a kiadó.
De az évforduló nem csak arra alkalmas, hogy a jövőbe tekintsünk, hanem arra is, hogy a múltba révedve nosztalgiázzunk. Így tett legalábbis Charles Randall, a Ubisoft korábbi fejlesztője, aki a Twittereon osztott meg egy érdekes kulisszatitkot az első résszel összefüggésben.
Lerántotta a leplet a 2007-es Assassin's Creed máig féltve őrzött titkáról, és a világ elé tárta az igazságot a maga pőreségében: a játékban látható és megülhető hátas valójában nem ló, hanem egy kinyújtott és kitekert emberi csontváz, mivel az akkor fejlesztői eszközük csak kétlábú karaktermodellekkel működött 3ds Maxben. Malik hiányzó karját pedig úgy oldották meg, hogy egyszerűen a visszájára fordították, tehát továbbra is ott van, csak nem látjuk.
Also the horse in AC1 was just a twisted fucked up human skeleton, because our tool chain only worked with biped in 3ds max.
— Charles Randall (@charlesrandall) June 23, 2022
Cheers to the amazing animators and riggers that managed to make that guy look like a horse!
Persze az ilyen furcsaságokon már nem lepődünk meg, mióta tudjuk, hogy a Fallout 3 metrószerelvényei igazából óriási fejfedőt viselő, a földbe süllyesztett NPC-k voltak.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.