Greg Siegel, a Dead Rising filmekről ismert Legendary Digital Studios alelnöke szerint a játék tökéletesen adja magát egy élőszereplős sorozat elkészítéséhez, amivel nem is érthetünk jobban egyet. Mindenki, aki végigélte már Max Caulfield kalandjait és tudja, mennyire magával ragadó története van a játéknak - és ez mennyire értékessé teszi -, eljátszhatott már egy film vagy sorozat adaptáció gondolatával. És ami a legjobb: a sztori-központú játékok ellen felhozott gyakori kritikára (miszerint senki nem akar egy olyan játékot játszani, ami csak átvezetők közötti sétálásból áll) is megérkezett a válasz. Remélem mindenki, aki ezt hangoztatta, most velünk együtt örül a bejelentésnek.
Sajnos Michel Koch, a játék alkotója a bejelentés kapcsán adott interjújában még nem sok részletbe tudott minket beavatni. Az író és a rendező személye még nem tisztázott, ahogy az sem, hogy a történet a sorozat első évadának feldolgozása lesz, vagy attól független történetszálat követhetünk nyomon. Jon Brooke, a Square Enix európai marketing osztályának alelnöke nyilatkozatából viszont annyit sejthetünk, hogy a helyszín és a karakterek megmaradnak az eredeti játékból:
"Büszkék és izgatottak vagyunk, hogy együtt dolgozhatunk a Legendary csapatával az Arcania öböl és a Blackwell Akadémia egy új változatának megteremtésén, a gazdag, életszerű karakterek és az emlékezetes események segítségével."
Koch egyelőre arról se tudott bővebb információt adni, hogy a Life is Strange alkotói milyen mértékben tudnak részt venni a sorozat készítésében, de ők maguk már azt is érdeklődéssel várják, hogy más szerzők hogyan tudják megteremteni a játék különleges atmoszféráját és mélyebb jelentést adni az egész történetnek egy új médiumon keresztül. Ha mással nem, azzal viszont meg tudott nyugtatni minket, hogy így legalább lesz idejük a korábban rebesgetett második évad készítésével foglalkozni.
Nem is lehetett volna jobban időzíteni a bejelentést, ugyanis az elmúlt héten a Life is Strange első epizódja ingyenessé vált. Így akár újra akarjátok élni a sorozat megjelenése előtt, akár még nem volt szerencsétek hozzá, most minden lehetőségetek megvan a játékra.