Ugyan Dancsó Péter nem került fel a Forbes májusban kiadott, a legértékesebb influenszereket gyűjtő top 20-as listájára, ez nem jelenti, hogy a karrierje leszállóágban van - cégének az elmúlt évre vonatkozó pénzügyi beszámolója alapján legalábbis semmiképp nem fenyegeti annak veszélye, hogy más munka után kelljen néznie.
A Telex átböngészte néhány tartalomgyártó éves beszámolóját, így kiderült, hogy Dancsó Péter cégének árbevétele 70 millió forintra nőtt, profitja pedig 56,4 millió lett, mindkettő több mint duplája az előző évinek.
Az influenszerlista harmadik helyezettje, Nessaj 2022-ben még 26,2 milliós árbevételt könyvelhetett el, míg 2023-ban 113 millióval zárt, 89,1 milliós profittal. A második helyre került Whisper Ton 49 milliós árbevétellel zárt, és míg tavaly 25,7 millió volt a profitja, idén már a 20 milliót sem érte el.
A listát vezető TheVR nem meglepő módon mindenkit magasan felülmúlt: cégük 311,8 millió forintos nettó árbevétellel zárta 2023-at, ami jelentős ugrás a 162,3 milliós 2022-höz képest. Profitjuk 154 millió lett, amiből 28 millió osztalékot kivettek.
A lista többi szereplőjének 2023-as eredményei egyelőre többnyire nem elérhetők.