Kissé nehéz időket él most a CD Projekt, a Cyberpunk 2077 megjelenése körüli botrány ugyanis alaposan megtépázta a GoG áruházért is felelős lengyel cég renoméját, minek következtében a vállalat másfél év alatt elvesztette a tőzsdei értékének több mint 70%-át.
Ez azonban nem akadályozta meg, hogy a CD Projekt RED egy ünnepi streammel emlékezzen meg a stúdió 20. születésnapjáról. Az adásban természetesen a The Witcher III: Wild Hunt is szóba került, az egyik fejlesztő pedig bepillantást engedett abba, hogy miért hemzsegtek a kérdőjelek Skellige környékén.
A Point of interest jelzések már-már ubisofti tobzódását ugyebár az okozta, hogy a csempészládák helyét is ezek mutatták. Ez első ránézésre sokaknak tehette nyomasztóvá a teendők mennyiségét, a helyszínre vitorlázva pedig cseppet sem volt izgalmas, hogy csak néhány nem feltétlenül hasznos tárgyat találtunk. Ha esetleg nálad nem okozott PTSD-t a dolog, mint például ennél és ennél a redditezőnél, itt van egy kis emlékeztető:
A szerencsétlen megoldás kapcsán Philip Weber avatta be a közönséget a kulisszatitkokba, aki akkoriban junior küldetéstervezőként vett részt a kérdőjeleket elhelyező csapat munkájában. A fejlesztő elmondta, hogy ezek 2014 végén, tehát csak néhány hónappal a 2015 májusi megjelenés előtt kerültek oda. Eredetileg a víz felett köröző sirályokkal szerették volna jelezni a ládákat, mivel így azok sokkal inkább véletlenszerűen az utunkba kerülő ajándékként, mintsem unalmas tucatfeladatként hatottak volna. Ennek megvalósítására azonban már nem jutott idő, így jobb híján maradtak a kérdőjelek.
"Teljesen egyetértek vele, hogy ez hiba volt. Nem tenném meg újra."
- mondta Weber nevetve a fejlesztői streamben.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
Néhány év késéssel ugyan, de a fő, hogy végül beismerte a dolgot, s így a The Witcher 4-ként emlegett új játékban talán már senkinek sem kell megjárnia a kérdőjelek vizes poklát. Az új vaják-kaland rajtja azonban még sokára lesz, hiszen a munkálatok csak májusban léptek be az előkészítési fázisba. A jó hír, hogy a vélhetően évekig tartó várakozásból akár 30 órát is elüthetünk a nemrég megjelent új spin-offal, a Gwent: Rouge Mage-dzsel.