Hirdetés

Egy fejlesztő elismerte, hogy egy dolgot nagyon elrontottak a The Witcher 3-ban

|

Még Ríviai Geralt harmadik videójátékos kalandja sem volt tökéletes alkotás, de van magyarázat az egyik bosszantó "hibára".

Hirdetés

Kissé nehéz időket él most a CD Projekt, a Cyberpunk 2077 megjelenése körüli botrány ugyanis alaposan megtépázta a GoG áruházért is felelős lengyel cég renoméját, minek következtében a vállalat másfél év alatt elvesztette a tőzsdei értékének több mint 70%-át.

Ez azonban nem akadályozta meg, hogy a CD Projekt RED egy ünnepi streammel emlékezzen meg a stúdió 20. születésnapjáról. Az adásban természetesen a The Witcher III: Wild Hunt is szóba került, az egyik fejlesztő pedig bepillantást engedett abba, hogy miért hemzsegtek a kérdőjelek Skellige környékén.

Hirdetés

A Point of interest jelzések már-már ubisofti tobzódását ugyebár az okozta, hogy a csempészládák helyét is ezek mutatták. Ez első ránézésre sokaknak tehette nyomasztóvá a teendők mennyiségét, a helyszínre vitorlázva pedig cseppet sem volt izgalmas, hogy csak néhány nem feltétlenül hasznos tárgyat találtunk. Ha esetleg nálad nem okozott PTSD-t a dolog, mint például ennél és ennél a redditezőnél, itt van egy kis emlékeztető:

A szerencsétlen megoldás kapcsán Philip Weber avatta be a közönséget a kulisszatitkokba, aki akkoriban junior küldetéstervezőként vett részt a kérdőjeleket elhelyező csapat munkájában. A fejlesztő elmondta, hogy ezek 2014 végén, tehát csak néhány hónappal a 2015 májusi megjelenés előtt kerültek oda. Eredetileg a víz felett köröző sirályokkal szerették volna jelezni a ládákat, mivel így azok sokkal inkább véletlenszerűen az utunkba kerülő ajándékként, mintsem unalmas tucatfeladatként hatottak volna. Ennek megvalósítására azonban már nem jutott idő, így jobb híján maradtak a kérdőjelek.

"Teljesen egyetértek vele, hogy ez hiba volt. Nem tenném meg újra."

- mondta Weber nevetve a fejlesztői streamben.

 

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Néhány év késéssel ugyan, de a fő, hogy végül beismerte a dolgot, s így a The Witcher 4-ként emlegett új játékban talán már senkinek sem kell megjárnia a kérdőjelek vizes poklát. Az új vaják-kaland rajtja azonban még sokára lesz, hiszen a munkálatok csak májusban léptek be az előkészítési fázisba. A jó hír, hogy a vélhetően évekig tartó várakozásból akár 30 órát is elüthetünk a nemrég megjelent új spin-offal, a Gwent: Rouge Mage-dzsel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)