Szörnyek tekintetében elég vegyes a felhozatal a Diablo II-ben, és egyiket sem neveznénk kimondottan szexinek. Persze kinek mi.
Készül egy könyv a Blizzard történelméről, a Stay Awhile and Listen: Book II (itt lehet támogatni), melyben például arról is szó lesz, hogy a dizájnereknek utasításba adták: szexibb szörnyek kellenek. Így alkotta meg Kris Renkewitz és Phil Shenk Andarielt, aki tényleg nem garbóban és hosszú nadrágban állt velünk szemben. Konkrétan az volt a kitűzés, hogy egy félmeztelen szörny legyen, mert a játékosok az első részben szerették a succubusokat. Emellett szükség volt kicsi és nagy, varázslatokat dobáló és közelharci ellenfelekre is, de ezek kevésbé különlegesek.
Nektek hogyan befolyásolta az élményt a láncos mellbimbófedővel (nem tudom, mi a szakkifejezés erre) felszerelt, csápos és furaujjú leány?