Starcraft II scanek a jónépnek!
Szép lassan áradoznak az információ hegyek a Starcraft II-ről. Emígyen történt ma reggelre virradóra is.
A StarCraft látszólag egy egyszerű felülnézetes RTS volt 1998-ban, aztán ahogy a sorra érkező StarCraft regények egyre mélyebben kibontották a történet hátteret, úgy vált igazi kultuszjátékká. A várva-várt StarCraft 2 trilógiaként érkezett: a már megjelent Wings of Liberty az emberek, a később kiegként várható epizódok pedig a zergek és a protossok szemszögéből avatnak be a három rivális faj küzdelmébe. A StarCraft 1 végén Arcturus Mengsk-t diktátorként, Sarah Kerrigan-t zerg királynőként, a Wings of Liberty főhősét, Jim Raynor-t pedig lezüllött lázadóként hagytuk magára, aki most arra készül, hogy megfossza Mengsk-et hazugsággal szerzett hatalmától… A rajongók millióira tekintettel a Blizzard nem változtatott a bevált alapkoncepción, ennek megfelelően maga az RTS játékmenet alig változott. Újdonság, hogy a pályák immár többszintesek, épületeinket átmenetileg behúzhatjuk a föld alá, új ösvényeket vághatunk, és akár taktikai előnyöket jelentő ősi xel'naga építményeket is megszállhatunk. A továbbfejlesztett egységek mellett számos új egységtípus jelent meg az embereknél: a Viking nevű jószág például repülőgépből földi járművé alakítható, a Thor szupergép a közismert Battlecruiser szárazföldi megfelelője, a Medievac Dropship orvoshajó a csapatszállítás mellett gyógyít is, a reaper pedig jetpack-jével könnyedén feljut a dombokra, háztetőkre. Ha az alapvető játékélmény nem is változott, a harcmezőn kívül akadnak azért látványos újdonságok. Testközelből nyerhetünk betekintést Raynor mindennapjaiba, bejárhatjuk a hajónkat, fontos szereplőkkel társaloghatunk, jobban megismerve az események hátterét, az ivóban pedig kitűnő képességű zsoldos csapatokat szerződtethetünk különleges feladatokra. A fegyverraktárban extra fejlesztéseket vásárolhatunk drága pénzen, a laboratóriumban zerg és protoss leletekből juthatunk hasznos innovációkhoz, a kapitányi híd számítógépein pedig egyebek mellett megválaszthatjuk a küldetések végrehajtásának sorrendjét, ezzel korlátozottan a történet alakulását is befolyásolva. A StarCraft lelkét jelentő multiban megújult Battle.net, új meccs-szervező, továbbá 4v4, gép elleni kooperatív, és az újoncokat betanító „kihívás” mód vár bennünket. Élő ellenfeleink legyőzésére az eddigieknél és kifinomultabb taktikákat kell bevetnünk, a három faj ereje mégis tökéletesen súlyozott, ugyanakkor éppen ezért kevesebb egységgel és objektummal gazdálkodhatunk, mint a kampányban. A jól eltalált színek, formák, effektek hangulatos látványt nyújtanak, az intermezzók során szinte él a környezet, és az előre renderelt animációk is szépek, de a grafika összességében nem a legmodernebb - cserébe viszont régebbi gépeken is szépen fut a játék. A StarCraft 2: Wings of Liberty 2010. július 27-én jelent meg, kizárólag PC-re.
Szép lassan áradoznak az információ hegyek a Starcraft II-ről. Emígyen történt ma reggelre virradóra is.
Aznap mikor bejelentették a Starcraft 2-t egy kosárnyi információt borítottak a nyakunkba, csak kapkodtuk a fejünket. Azóta új dolgokat nem nagyon tudtunk meg a játékról, de ma befutott egy videó a protoss egységekről a PcGames.de jóvoltából.
Bizonyára a legtöbb World of Warcraft játékos már kívülről fújja hogy a várva várt BlizzCon augusztusban került megrendezésre ahol nagy valószínűséggel bejelentésre került az új WoW kiegészítő is. A jegyeket már megrendelhetjük a rendezvényre.
A Starcraft II bejelentése utáni hírdömpingben el lettünk árasztva a játékkal kapcsolatos információkkal: számos kép, videó, érdekesség érkezett vele kapcsolatban. Azonban az MSNBC.com készített egy interjút, amely most nem a tartalommal foglalkozik, inkább a fejlesztés körülményeivel.
Hosszú ideig folytak a találgatások arról, hogy mit is hegesztenek a Blizzard föld alá rejtett titkos műhelyében, ugyanis szinte egy árva szócska sem hagyta el a fejlesztők száját a készülő projektről. Sokan reménykedtek a Diablo folytatásában, de többen a World of Warcraft sikerére alapozva egy StarCraft MMO-t vízionáltak, maroknyian pedig a StarCraft Ghost feléledésében hittek. Nos, végül egyik sem lett befutó, azonban a StarCraft rajongók örülhetnek, hisz kedvenc világuk szelleme mégis feltámad...
Az utóbbi napokban - természetes módon - az egész játéksajtó, a StarCraft 2-től hangos. Ami nem is csoda, hiszen a nagy lelkesedéssel fogadott bejelentés óta is folyamatosan érkeznek az újabb infómorzsák, videók, képek a játékkal kapcsolatban.
A Blizzard bizony nem üldögél csak tétlenül a Starcraft 2 bejelentés után. Mint ahogy azt tették a Burning Crusade esetében, most is csak cseppekben érkeznek meg majd az információk a játékról.
A tegnapi nap a Starcraft 2 jegyében telt el, de ez nem jelenti azt hogy tegnap lefutott volna minden, ma is kaptunk egy csokor érdekes részletet a készülő játékról.
Ma tényleg Starcraft 2 napot tartunk, ami nem is meglepő hiszen a reggel sokak szerint az elmúlt pár év egyik legfontosabb bejelentése történet meg. Az első screen-shotokból leszűrhető hogy a játék képi világa a régi, viszont grafikailag sokat fejlődött.
A mai nap nem kisebb dologgal kezdődött mint a Starcraft 2 bejelentésével, ennek köszönhetően nyakunkba szakadt egy rakat jó dolog a játékról, többek között végre befutott a játékot bemutató HD minőségű trailer is!
Sajnos kevesen mondhatják el magukról ,hogy ott voltak Koreában, amikor a Blizzard lerántotta a leplet a StarCraft második részéről, ám szerencsére aki ott volt az filmezett is rendesen.
Meglepően az internet még nincsen teli vele (ami minden bizonnyal nem így lesz pár perc múlva), de aki ügyes könnyen rálelhet hogy tényleg bejelentették a Starcraft 2-t. Ugyanis az IGN egyik munkatársa állandó kapcsolatban van és ezen az oldalon percről percre követhetjük az eseményeket.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)