Az interjúalany Rob Pardo, a Blizzard játéktervezésért felelős igazgatója volt, és olyan dolgokba avatja be az olvasókat, mint hogy miért kellett ilyen sokat várni a folytatásra, vagy hogy hogyan sikerült titokban tartani a fejlesztést ennyi ideig.
Az első kérdésre - várakozás - a válasza az volt, hogy mindig azt a játékot fejlesztik, amihez kedvük van, és a Starcraft után Warcraft 3-hoz fűlt a foguk, utána pedig újra Starcrafthoz... így a játék körülbelül a WC3 befejezése óta alakulgat. A fejlesztést pedig úgy sikerült titokban tartaniuk, hogy rendszeresen kódneveket használnak a készülő játékaik megnevezésére, és nagyon figyelnek a látogatókra is.
A megjelenési dátumról nem árult el semmit - úgy látszik a Blizzard tanult a múltbéli sok csúszásból, és inkább meg sem próbálnak tippelni egy időpontot :) Ugyanakkor az már biztos, hogy idén nem kerül a boltokba a játék.
Számos egyéb érdekesség mellett megemlíti azt is, hogy nincsenek terveik konzolos játékok készítésére: eddig minden játékuk PC-re illett a legjobban, és nem tudja, hogy ez fog-e változni.
Starcraft II interjú
A Starcraft II bejelentése utáni hírdömpingben el lettünk árasztva a játékkal kapcsolatos információkkal: számos kép, videó, érdekesség érkezett vele kapcsolatban. Azonban az MSNBC.com készített egy interjút, amely most nem a tartalommal foglalkozik, inkább a fejlesztés körülményeivel.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés