L.A. Noire

L.A. Noire kép

Az L.A. Noire-ban egy nyomozó szerepében kell különböző izgalmas ügyeknek utánajárnunk, és a gyanúsítottak arcmozgását figyelve kiderítenünk, ki hazudik és ki mond igazat. A Rockstar és a Team Bondi még 2006-ban jelentette be, hogy egy 40-es években játszódó, nyílt világú nyomozós játékon dolgoznak, de a részletek megismerésére egészen 2010-ig várnunk kellett. Az L.A. Noire alaposan felfrissítheti műfaját, mivel a szabad mászkálás és az akció mellett a lelke mélyén egy igazi, keményvonalas kalandjáték lakozik. A fejlesztők 180 ezer fénykép felhasználásával, komoly kutatómunkával alkották újra csodaszépen a régi Los Angeles mintegy nyolc négyzetmérföldnyi területét, amely nem csak valószerű lett, de történelmileg is hiteles. A város tele van élettel, korhűen öltözött emberekkel, autókkal, kirakatokkal, mi pedig az utcákon sétálva megérthetjük, miért is illeszkedik olyan jól a 40-es évek Los Angeles-e a játék noir hangulatához. Hősünk, Cole Phelps a háborúból hazatérve 1947-ben rendőrnek áll, hogy a közlekedési bűncselekmények, majd kisebb bűntények kivizsgálásai után csakhamar az elismert gyilkossági csoport nyomozója legyen. A valós eseteken alapuló bűncselekmények felderítése a tetthelyek felderítésével kezdődik, ahol minden nyomot körültekintően megvizsgálunk, majd a fontos információkat feljegyzünk a noteszunkba, és az adatokat felhasználva felkeressük vagy beidézzük a tanukat, hogy megkezdhessük kihallgatásukat. A kihallgatások mögött a lenyűgöző Motion Scan technológia áll, amely a karakterszínészek arcát több tucat nagyfelbontású kamera segítségével rögzíti szerepeik eljátszása közben, és a képeket a színész arcának 3D kompozit modelljére vetíti. E módszerrel egészen valósághűen lehet modellezni az arcmimikát, a színészek szemének, arcizmainak, szájának legapróbb rezdülései, grimaszai is nagyon pontosan kirajzolódnak, ezért még animációkra is alig volt szükség. A kihallgatások során a hanghordozás, a testbeszéd és az arcmimika segít az érzelmek megítélésében, és annak eldöntésében, hogy igazat mond-e az illető, majd ez alapján döntünk arról, hogy milyen módszerrel hallgatjuk ki. Ha helyesen reagálunk, új adatokhoz juthatunk és tisztulhat a kép, ha viszont rosszul döntünk, nyomokat veszíthetünk, és még zavarosabbá válhat az eset. A városban az általunk vezetett autóval közlekedünk a helyszínek között, és az utazás alatt vállalhatjuk el a rádión bejelentett mellékküldetéseket is (pl.: autólopás, betörés, utcai verekedés megakadályozása). A kalandjáték elemek mellett a nyomozói hivatásunkat végigkísérő izgalmas akciók sem maradnak el, autós üldözések és GTA-szerű hatalmas lövöldözések színesítik a fárasztó agymunkát. A bűntények felderítésében társat is kapunk, igénybe vehetjük a teljes rendőrségi eszköztárat (adatbázis, labor, szakértők), és a rendőrségi segélyhívót is használhatjuk az utcákon. Nagyon sok még a kérdés, nem tudni, hogyan áll majd össze ez a sok nagyszerű részlet, de nagy érdeklődéssel és bizalommal várjuk, hogy az L.A. Noire 2011. május 17-én megérkezzen Xbox 360 és PS3 konzolokra. A reménybeli PC-s kiadásról egyelőre nincs hivatalos értesülés.


A Rockstar bejelentette az L.A. Noire-t

Hír | 2006.09.26 12:14

A többek között a Grand Theft Auto 3ról elhíresült Rockstar Games egy vadonatúj bűnügyi játékot jelentett be , amely a negyvenes évek Los Angeles-ében játszódik.

0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)