Napi büntetés: az Atomic Heart szexi robotjai által inspirált óvszer
Ezt húzd fel, ne az órajelet! Kár, hogy már elmúlt Valentin-nap.
Az Atomic Heart egy szürreális szörnyes-robotos FPS, amelyben egy poszt-apokaliptikus Szovjetunióban járva irányítunk egy különleges ügynököt. A Mundfish lövöldéjének játékmenete olyan klasszikusokat idéz meg, mint a BioShock és a Prey, de egyes elemei emlékeztetnek többek között a Dishonoredre és a Metróra is. A játék bizarr világának bemutatásáról az Unreal Engine 4 gondoskodik, a látványt a ray tracing technológia látványa garantálja, az atmoszférikus zenéért pedig a Doom komponistája Mick Gordon felel.
Elolvasom a tesztetEzt húzd fel, ne az órajelet! Kár, hogy már elmúlt Valentin-nap.
Az Atomic Heart egy meglepően sikeres nyitást produkált, és hetek alatt letarolta a piacot.
P-3 a világ legidegesítőbb KGB-ügynöke, aki 30 órán át nem képes befogni a száját. Így egyszerre csodálatos és végtelenül cringe az év legfurább FPS-e.
A nálunk is sokáig vetített No, megállj csak! egyik epizódjából kivágott jelenet verte ki a biztosítékot.
Kaci a mai livestreamben az Atomic Heartot viszi el egy gyors próbakörre.
Az orosz fejlesztőktől származó játékkal a digitális ügyekkel foglalkozó minisztérium szerint Oroszország felhasználói adatokat gyűjt.
A Mundfish különleges játéka jött, látott, de egyelőre nem győzött.
Az Odaát és a The Boys sorozatok sztárja egy élőszereplős trailerben ragad fegyvert.
Mick Gordon nem fog zsebre tenni egyetlen fillért sem az Atomic Heartban nyújtott munkájáért, az egész összeget felajánlja.
Sokadik próbálkozásra csak sikerült összeraknia a Mundfishnek egy olyan Atomic Heart gépigény táblázatot, ami minden kérdésre választ ad.
A Mundfish gameplay gyorstalpalót tart a szovjet érát megidéző, BioShock-szerű FPS-éből.
Hedgie kísértetiesen hasonlít A hihetetlen családban látott ellenségre.
A játék, amiből minél többet látunk, annál kevésbé értjük, miről szól. Most már végképp nem tudunk semmit, csak a megjelenési dátumát.
A Mundfish elárulta azt is, hogy mi alapján dől el, melyiket kapjuk.
A BioShock és a Prey keresztezése ray tracinggel megfejelve... ki ne akarna képeket lőni benne?
A Mundfish és az Nvidia külön trailert szenteltek az RTX és DLSS technológiáknak.
Befutott az Atomic Heart korai gépigénye, ami kevésbé bizarr, mint a játék világa.
A Mundfish alkotásának játékmenete a BioShockból és a Preyből lehet ismerős, de közben eléggé egyedi is.
Továbbra is formabontónak, ám egyben kimondottan ígéretesnek tűnik a Mundfish alkotása.
Volt, aki négy órán keresztül játszhatott vele és videóban mesélt a tapasztalatairól.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)