Az év egyik legjobban várt alkotása a Mundfish furcsa robotos-szörnyes FPS-e, amely olyan játékokból merített inspirációt, mint a BioShock és a Prey. Ha ezt keverjük a szovjet ügynökös sztorival, a ray tracinggel megtámogatott csodás látvánnyal és a poszt-apokaliptikus hangulattal, akkor máris érthető, hogy miért szerepel előkelő helyen a kívánságlistánkon az Atomic Heart.
A wccftech szúrta, hogy frissült a játék hivatalos Discordjának GYIK szekciója, amelyből kiderült, hogy az Atomic Heart végigjátszásával két különböző befejezést érhetünk el, de hogy melyiket oldjuk fel, azt egy fontos morális döntés befolyásolja majd a finálé előtt.
A fejlesztők szerint ezzel azt akarják elérni, hogy mindenki a saját következtetéseit vonja le és azok alapján hozza meg a döntést, ne valamilyen külső hatásra. Egyúttal szeretnék rábírni a közösséget, hogy megbeszéljék történet által érintett témákat, vitatkozzanak róla.
Bár ez okot ad az újrajátszásra, a csapat ragaszkodik hozzá, hogy ne úgy játsszuk az Atomic Heartot, mint egy RPG-t, mert ez egy FPS lesz szigorúan lineáris cselekménnyel, amelyben nem szabad hihetetlen változatosságra számítani az eltérő befejezéseket leszámítva.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
Jó hír azoknak, akik már nagyon kíváncsiak a végeredményre, hogy a Mundfish helyzetjelentése alapján az Atomic Heart fejlesztése majdnem befejeződött, most éppen a csiszolás és az utolsó simítások szakaszában van. Megjelenési dátumot még így se jelentettek be hozzá, de az biztos, hogy PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra, Xbox Series S/X-re és a Game Pass szolgáltatásba is jön.