Az év egyik legjobban várt alkotása a Mundfish furcsa robotos-szörnyes FPS-e, amely olyan játékokból merített inspirációt, mint a BioShock és a Prey. Ha ezt keverjük a szovjet ügynökös sztorival, a ray tracinggel megtámogatott csodás látvánnyal és a poszt-apokaliptikus hangulattal, akkor máris érthető, hogy miért szerepel előkelő helyen a kívánságlistánkon az Atomic Heart.
A wccftech szúrta, hogy frissült a játék hivatalos Discordjának GYIK szekciója, amelyből kiderült, hogy az Atomic Heart végigjátszásával két különböző befejezést érhetünk el, de hogy melyiket oldjuk fel, azt egy fontos morális döntés befolyásolja majd a finálé előtt.
A fejlesztők szerint ezzel azt akarják elérni, hogy mindenki a saját következtetéseit vonja le és azok alapján hozza meg a döntést, ne valamilyen külső hatásra. Egyúttal szeretnék rábírni a közösséget, hogy megbeszéljék történet által érintett témákat, vitatkozzanak róla.
Bár ez okot ad az újrajátszásra, a csapat ragaszkodik hozzá, hogy ne úgy játsszuk az Atomic Heartot, mint egy RPG-t, mert ez egy FPS lesz szigorúan lineáris cselekménnyel, amelyben nem szabad hihetetlen változatosságra számítani az eltérő befejezéseket leszámítva.
Jó hír azoknak, akik már nagyon kíváncsiak a végeredményre, hogy a Mundfish helyzetjelentése alapján az Atomic Heart fejlesztése majdnem befejeződött, most éppen a csiszolás és az utolsó simítások szakaszában van. Megjelenési dátumot még így se jelentettek be hozzá, de az biztos, hogy PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra, Xbox Series S/X-re és a Game Pass szolgáltatásba is jön.