Minden idők egyik legjobb története, minden idők egyik legjobb szerepjátékos motorján - pusztán csak ennyit lehet elmondani a Planscape: Torment címet viselő eposzról, amelyet, ha még nem próbáltatok ki (és játszottatok végig), nem nevezhetitek magatokat joggal szerepjáték-rajongónak. Oké, költői túlzás volt, de valahogy kell szemléltetni, amikor valamit nagyon érdemes.
Amikor kiderült, hogy a Kickstarteren hatalmas sikert elérő InXile lélektani folytatást készít a programnak, voltak, akik örültek, meg voltak olyanok, mint én, akik sikoltozva rohangáltak körbe-körbe a szobában, mert egy álmuk vált valóra. Azonban az InXile kis vállalat, a cég pedig most minden erejét a Wasteland 2 létrehozására koncentrálja, ezért jön most egy perces néma gyász, csak utána ugorjatok a következő bekezdésre.
No nem kell megijedni, a Torment: Tides of Numenera nem szűnt meg létezni (ebben az esetben már dobnám is fel Kickstarterre a repülőjegy-finanszírozós projektem, amelyben bevállalnám, hogy elintézem a teljes fejlesztőbrigádot, ha a nép állja a cehhet), pusztán csak 2015 végére csúszott, hogy a cég nyugodt körülmények között koncentrálhasson a Wasteland folytatására.
Apa fortyogó dühe vagytok. Ti együtt tudtok élni ezzel?