Hirdetés

Ekkor próbálhatod ki ingyen a PlayStation idei játékát

|

Két alkalmat ad rá a Sony, hogy megnézzük, mit tud a Concord, először az előrendelők előtt tárják szélesre a kapukat, utána pedig mindenki más előtt is.

Hirdetés

A közelmútban világossá tette a Sony Interactive Entertainment két új vezetője, Hermen Hulst és Hideaki Nishino, hogy míg a single-player játékokat illetően továbbra is várniuk kell a sorukra a PC-seknek, a multiplayer fókuszú, szolgáltatáslapú címek egyszerre érkeznek windowsos gépekre és PlayStation 5-re. Ez a stratégia fényesen bevált a Helldivers 2 esetében, ám egyelőre nem mernénk rá nagy tétekben fogadni, hogy a Concordnak sikerül megismételnie a bravúrt.

Ennek legfőbb oka, hogy a Firewalk Studios alkotását úgy vezették fel a májusi PlayStation State of Play alkalmával, mintha sztorivezérelt játék lenne. Az igaz ugyan, hogy a karakterek története hétről hétre bővül majd, ám ennek túl sok jelentősége nem lesz az 5v5-ös, tehát egyszerre kooperatív és kompetitív játékmenet szempontjából.

Hirdetés

Az augusztus 23-ára tervezett rajtig nincs már sok hátra, ezért most kell a Concordnak annyi játékos figyelmét felkeltenie, ahánynak csak lehetséges. Erre szolgál majd a július 12-e és 14-e között még korai hozzáférésben megtartott, kimondottan az előrendelőknek szóló béta (ők fejenként öt kódot kapnak, hogy meghívhassák négy barátjukat is), amit majd július 18-a és 21-e között egy újabb próbakör követ, amelyre már minden érdeklődőt tárt karokkal vár a Firewalk Studios.

Nem árt tudni, hogy már ekkor sem szeparálják el egymástól a PS5-ös és a PC-s tábort, az utóbbiba tartozó játékosoknak pedig akár tetszik, akár nem, létre kell hozniuk s PSN-fiókot is annak érdekében, hogy elindíthassák a Concord bétáját és később magát a játékot is. A próbakör során mint a 16 karakter elérhető lesz,  akiknek a képességeit négy térképen (Freewater,  Water Hazard, Star Chamber és Shock Risk) tesztelhetjük, ezekhez a második, immáron nyílt fordulóban csatlakozik ráadásként a Bone Mines nevezetű csatatér.

Hogy ne unjunk rájuk egyhamar, három + egy különböző játékmóddal üthetjük el az időt:

  • Trophy Hunt - az időkorlátos meccset az a csapat nyeri, amelyik hamarabb gyűjti össze a szükséges vérdíjat a levadászott ellenfelek után
  • Cargo Run - az újjáéledés nélküli, objektíva alapú játékmódban a csapatok azért versengenek, hogy megkaparintsák a Blue Buddy robotizált csomagszállító rendszert, azt üzembe helyezzék az egyik zónában, majd megvédelmezzék a riválisokkal szemben
  • Clash Point - a forduló alapú, újjáéledés nélküli játékmódban mindkét csapat ugyanazt a zónát igyekszik elfoglalni a térkép közepén
  • Area Control - a nyílt bétában debütáló módban több zóna feletti ellenőrzés megszerzése, illetve megtartása a feladat, és hogy ezáltal hamarabb gyűjtsük össze a győzelemhez szükséges pontszámot, mint ellenfelünk.

A csapat fontosnak tartotta leszögezni, hogy a megszokottnál olcsóbban kínált Concordot megjelenést követően ingyenes frissítésekkel tervezi bővíteni, és bármilyen extra, amit pénzért lehet majd megvenni, kizárólag kozmetikai célokat szolgál.

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)