Hirdetés

Ekkor próbálhatod ki ingyen a PlayStation idei játékát

|

Két alkalmat ad rá a Sony, hogy megnézzük, mit tud a Concord, először az előrendelők előtt tárják szélesre a kapukat, utána pedig mindenki más előtt is.

Hirdetés

A közelmútban világossá tette a Sony Interactive Entertainment két új vezetője, Hermen Hulst és Hideaki Nishino, hogy míg a single-player játékokat illetően továbbra is várniuk kell a sorukra a PC-seknek, a multiplayer fókuszú, szolgáltatáslapú címek egyszerre érkeznek windowsos gépekre és PlayStation 5-re. Ez a stratégia fényesen bevált a Helldivers 2 esetében, ám egyelőre nem mernénk rá nagy tétekben fogadni, hogy a Concordnak sikerül megismételnie a bravúrt.

Ennek legfőbb oka, hogy a Firewalk Studios alkotását úgy vezették fel a májusi PlayStation State of Play alkalmával, mintha sztorivezérelt játék lenne. Az igaz ugyan, hogy a karakterek története hétről hétre bővül majd, ám ennek túl sok jelentősége nem lesz az 5v5-ös, tehát egyszerre kooperatív és kompetitív játékmenet szempontjából.

Hirdetés

Az augusztus 23-ára tervezett rajtig nincs már sok hátra, ezért most kell a Concordnak annyi játékos figyelmét felkeltenie, ahánynak csak lehetséges. Erre szolgál majd a július 12-e és 14-e között még korai hozzáférésben megtartott, kimondottan az előrendelőknek szóló béta (ők fejenként öt kódot kapnak, hogy meghívhassák négy barátjukat is), amit majd július 18-a és 21-e között egy újabb próbakör követ, amelyre már minden érdeklődőt tárt karokkal vár a Firewalk Studios.

Nem árt tudni, hogy már ekkor sem szeparálják el egymástól a PS5-ös és a PC-s tábort, az utóbbiba tartozó játékosoknak pedig akár tetszik, akár nem, létre kell hozniuk s PSN-fiókot is annak érdekében, hogy elindíthassák a Concord bétáját és később magát a játékot is. A próbakör során mint a 16 karakter elérhető lesz,  akiknek a képességeit négy térképen (Freewater,  Water Hazard, Star Chamber és Shock Risk) tesztelhetjük, ezekhez a második, immáron nyílt fordulóban csatlakozik ráadásként a Bone Mines nevezetű csatatér.

Hogy ne unjunk rájuk egyhamar, három + egy különböző játékmóddal üthetjük el az időt:

  • Trophy Hunt - az időkorlátos meccset az a csapat nyeri, amelyik hamarabb gyűjti össze a szükséges vérdíjat a levadászott ellenfelek után
  • Cargo Run - az újjáéledés nélküli, objektíva alapú játékmódban a csapatok azért versengenek, hogy megkaparintsák a Blue Buddy robotizált csomagszállító rendszert, azt üzembe helyezzék az egyik zónában, majd megvédelmezzék a riválisokkal szemben
  • Clash Point - a forduló alapú, újjáéledés nélküli játékmódban mindkét csapat ugyanazt a zónát igyekszik elfoglalni a térkép közepén
  • Area Control - a nyílt bétában debütáló módban több zóna feletti ellenőrzés megszerzése, illetve megtartása a feladat, és hogy ezáltal hamarabb gyűjtsük össze a győzelemhez szükséges pontszámot, mint ellenfelünk.

A csapat fontosnak tartotta leszögezni, hogy a megszokottnál olcsóbban kínált Concordot megjelenést követően ingyenes frissítésekkel tervezi bővíteni, és bármilyen extra, amit pénzért lehet majd megvenni, kizárólag kozmetikai célokat szolgál.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)