Hirdetés

InFamous: Second Son - többen rendelték elő, mint a The Last of Us-t

|

Egyelőre úgy tűnik, a Sonynak megérte többszázmillió forintot költeni az InFamous: Second Son marketingjére. Itt egy új élőszereplős trailer is, ami szintén elég ütős lett.

Hirdetés

Az MCV jelentése szerint a két hét múlva megjelenő InFamous: Second Son reklámozására összesen egymillió angol fontot, közel 400 millió forintot költ a Sony.

Az idei első PlayStation 4-exkluzív reklámjaival nem csak az interneten, de a TV-ben, a videómegosztókon és a mozikban is találkozhatunk. Josh Walker, az SCE UK termékmenedzsere elmondta, hogy sokat várnak az InFamous: Second Sontól, és izgatottak az előrendelések miatt, melyek száma már most átlépte a The Last of Us előrendeléseinek számát. Ez különösen annak fényében érdekes, hogy jóval több PS3 tulajdonos van a világon, mint PS4 felhasználó.

A játék március 21-én jelenik meg, március 20-án este fél 9-től pedig egy élő közvetítést is megtekinthetünk interjúkkal, a játékmenetből kiemelt jelenetekkel, minden más egyébbel. Addig is itt az új élőszereplős reklám, nézzétek meg, nagyon hangulatos. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)