Az MCV jelentése szerint a két hét múlva megjelenő InFamous: Second Son reklámozására összesen egymillió angol fontot, közel 400 millió forintot költ a Sony.
Az idei első PlayStation 4-exkluzív reklámjaival nem csak az interneten, de a TV-ben, a videómegosztókon és a mozikban is találkozhatunk. Josh Walker, az SCE UK termékmenedzsere elmondta, hogy sokat várnak az InFamous: Second Sontól, és izgatottak az előrendelések miatt, melyek száma már most átlépte a The Last of Us előrendeléseinek számát. Ez különösen annak fényében érdekes, hogy jóval több PS3 tulajdonos van a világon, mint PS4 felhasználó.
A játék március 21-én jelenik meg, március 20-án este fél 9-től pedig egy élő közvetítést is megtekinthetünk interjúkkal, a játékmenetből kiemelt jelenetekkel, minden más egyébbel. Addig is itt az új élőszereplős reklám, nézzétek meg, nagyon hangulatos.