Mint ahogy néhány éve a mozgásérzékelős eszközök divatjának csúcsán, a virtuális valóság esetében is valószínűleg az lesz az egyik legfontosabb tényező, hogy mennyi, és persze milyen játék fogja támogatni a technológiát. A többi gyártóhoz hasonlóan a Valve és a HTC sem szeretnének megfelelő választék nélkül rajtolni, így például az Oculus Rifttel ellentétben a Vive fejlesztői készleteiből egy adagot ingyen kapnak meg a kiválasztott fejlesztők.
Vannak már olyan csapatok, akiknél már ott is van a példányuk, mint pédlául a Surgeon Simulator és az I am Bread fejlesztői, a Bossa Studios. Ez azt is mutatja, hogy nem csak a fejlesztőóriások, hanem az indie-közösség is ráteheti a mancsát a különleges VR-megoldásra. Doug Lombardi azt nyilatkozta, hogy a csomagokért való jelentkezés valamikor a hetekben elindul, és még tavasszal ki is küldik a HTC Vive fejlesztői változatait azoknak, akiket kiválaszt a Valve.
A fejlesztői csomagok ezután valószínűleg fizetőssé válnak, ami nem meglepő, ha belegondolunk, hogy a Vive valamivel drágább lesz, mint néhány versenytársa. Ebben közrejátszik az is, hogy a csomagban nem csupán a kijelző, hanem két kontroller és két a játékos mozgását követő bázisállomás is helyet kap. A Valve hagyományosabb modellje persze azt is jelenti, hogy az Oculus termékével ellentétben nem valószínű, hogy sok lehetőségünk lesz rá, hogy a végleges megjelenés előtt magánemberként megszerezzünk egyet a különleges VR-eszközből.
Nektek melyik eszköz tűnik a legjobbnak a virtuális valóság kipróbálásához?