Hirdetés

Miért nem lesz bukás az Xbox One? Mert nem játékkonzol

|

Az első tévéreklám bizonyítja, hogy a Microsoft már nem a gamerekre céloz. Játékról szó sem esik, jöjjön a sport. Ott nincs DRM, meg hiszti a folyamatos netkapcsolat miatt.

Hirdetés

Nem fogom azt hazudni, hogy nem sejtem a Microsoft politikáját. Minden innovatív megoldást (függetlenül attól, hogy most hasznos lenne az, vagy sem, mert erről külön lenne érdemes vitatkozni) fel kellett adniuk, ez az egész gamer közösség az agyukra mehetett már.

Mi pedig még mindig azt hisszük, hogy a szavunktól változik a világ, pedig egyszerűen csak arról van szó (kötelező jelleggel hozzátenném itt, hogy véleményem szerint), hogy nem a gamerek, és nem is a világ nagy része a Microsoft fő piaca.

Az első Xbox One tévéreklámban ugyanis az NFL-ről van szó. Nézzétek együtt, szóljatok a Kinectnek, hogy mutasson statisztikát (és hát Fantasy Football, megőrülnek érte odaát), vagy Skype-on hívjátok fel a szintén csodás haverokat, akik a meccset nézik, és kurjongassatok online. Vagy valami ilyesmi. A lényeg az, hogy nem a Forza 5 gameplay, vagy a Dead Rising 3 játékmenet a kulcs, hanem a foci. Abból is az amerikai. Interaktív set-top box, amin egyébként lehet játszani is, ha akarsz, de kit érdekel? Vedd meg, legyél cool.

Óriásit tévedünk, ha azt gondoljuk, hogy a szórakoztató ipar a jelenleg ismert felállás szerint kívánja felosztani a piacot. De majd erre térjünk még vissza kicsit később...

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)