Néhány hónappal ezelőtt érkezett a Warhammer: Vermintide 2 PC-s változata, ami hatalmas siker volt, rengeteg példány talált belőle gazdára. Technikailag és tartalmilag is kifejezetten magasra tették a srácok a lécet, de még mindig van hová fejlődni.
A DLC-k mellett azóta a konzolos változatokon is doloznak, amiket még idén szeretnének piacra dobni, mindeközben pedig természetesen tovább polírozgatják a PC-s portot. Robert Bäcktröm, a játék producere egy interjúban elmondta, hogy a konzolok esetében gyengébb hardverre kell optimalizálni, így olyan dolgokat is tökéletesíteniük kellett, amiket a PC-s fejlesztéskor nem feltétlen vetttek figyelembe.
Sokszor átsiklik az ember ezek fölött a dolgok fölött, mert nem kötelezőek, de ha valaki nem a legújabb hardveren futtatja a játékot,az profitál majd ezekből az újításokból, nem is keveset.
Ezek után főleg örülünk, hogy nem akarták egyszerre piacra dobni az összes portot, hiszen így a tartalom sem szenvedett hiányt, és amiatt sem kell ráncolnunk a szemöldökünket, hogy magas a gépigény.