Hirdetés

Végre választ kaptunk a GTA: San Andreas két fura jelenségének miértjére

|

Az elmúlt közel húsz évben nem volt teljesen tiszta, miért viselkednek a repülők és a fotósok úgy, ahogy.

Hirdetés

A Rockstar North korábbi munkatársa, Obbe Vermeij tavaly kezdett az interneten mesélni a klasszikus GTA epizódok fejlesztéséről. Idővel letörölte ezeket a posztokat, de azóta az X-en szórja a morzsákat azon játékokról, amiknek fejlesztésében aktívan részt vett.

Most kitért két dologra a Grand Theft Auto: San Andreas kapcsán: elmondta, miért állnak néha földbe repülők a játékos környékén, és miért van az, hogy az egyik fotós NPC a dolga végeztével mélabúsan a tengerbe sétál.

Hirdetés

Ami a repülőket illeti, Vermeij elmondása szerint a csapat kifejezetten szerette volna, hogy repülők szálljanak el a főszereplő mellett, fokozva a hangulatot. Ő írta a kódot, ami vizsgálta, van-e bármilyen akadály a gép előtt, de a folyamat meggyorsítása kedvéért úgy rakta ezt össze, hogy a kód csak a legközelebbi környezetet figyelje a repülő előtt, ezért aztán a vékonyabb tereptárgyakat néha nem vette észre. Ezekben akadnak el a gépek és zuhannak le.

A problémához egyébként hozzátett az is, hogy olykor a repülők nem megfelelő sebességgel bukkatnak fel, ami miatt veszítettek magasságukból. A világ betöltésének menete is tud úgy alakulni, hogy a repülő ugyan megfelelő sebességgel és helyzetben bukkan fel, de aztán betöltődik elé egy hegy vagy egy torony, és ott vége is a szárnyalásnak. Tudtak a hibáról, de aztán inkább nem tettek semmit a kiküszöbölése érdekében.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Ami az öngyilkos fotóst illeti, ott valamivel egyszerűbb a képlet. A GTA: San Andreas gépi szereplői úgynevezett "vonzó tárgyak" felé indulnak el, ha végeztek a dolgukkal: egy közeli bankautomatához, székhez vagy hasonló tárgyhoz. A lent látható fotós valószínűleg dolga végeztével menne a legközelebbi tárgy felé, ám az jó eséllyel a víz túloldalán van.

Hozzátette még, hogy Nagyláb nincs a játékban, ami nyilvánvaló volt, már csak néhány hívőt nem sikerült erről meggyőzni - őket talán nem is lehet.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)