Az X frissítés sok szempontból fontos átalakulással jár majd a Rainbow Six: Siege számára. Az Y10S1.0 csomag az alapjaitól építi újjá a játékot, kezdve annak grafikai utasításkészletével, a DirectX-szel. Talán nem mindenki tudja, de a Ubisoft lövöldéje az iparág többi nagy szolgáltatásalapú címével ellentétben még mindig DX11-et használja, de ennek az X csomaggal vége. A játék kliensét teljes egészében átpakolják DX12-re, és bár a kiadótól kapott egy kis haladékot a közösség, lassan kifutnak a régi hardverükhöz ragaszkodó játékosok az időből.
A fejlesztők közleménye szerint a játékostábor 1,4 százaléka nem rendelkezik olyan hardverrel, ami képes kezelni a DX12-t, így sajnos ők hátra fognak maradni.
A Ubisoft reméli, hogy az érintettek mielőbb tudnak majd frissíteni, de mivel a DX12 hatalmas lehetőségeket nyit meg előttük, ezért kénytelenek lesznek továbbállni. Az új API nemcsak modern grafikai opciókat és jobb optimalizációt tesz majd elérhetővé, de még az anti-cheat kezelése is könnyebbé válik általa.
Hogy pontosan mit is tartalmaz majd a Rainbow Six: Siege X csomagja, az majd kiderül március 13-án, a teljes bemutatón. Addig is mindenki kezdhet készülődni a ma érkező Operation Prep Phase frissítéssel.