Szórakoztató kaland lett a Returnal, ami még tavasszal jelent meg PlayStation 5-re, habár előfordulhatott az, hogy a játék nehézsége miatt sokan feladták a küzdelmet, és inkább békésebb vizekre eveztek. Mások pedig valószínűleg pont a kihívások miatt szerettek bele a Housemarque alkotásába, viszont úgy tűnik, hogy a fejlesztők mindkét csoport számára szórakoztató élményt szeretnének biztosítani.
Kiderült ugyanis, hogy miket tartogat számunkra a játék 1.4.0-s frissítése, ami például sok, hanggal kapcsolatos hibát orvosol, de egyéb területeken is érzékelhetünk majd változásokat. Például a játék egyensúlyán is állít egy kicsit a patch, ami a gyakorlatban többek között azt jelenti, hogy az összes biome-on megváltoznak az ellenfelek és a bossok, amelyeket a jövőben talán már könnyebb lesz legyőzni, és várhatóan fegyvereink is hatékonyabban működnek.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
A következő frissítés a tervek szerint június 14-én élesedik, ám ide kattintva már most elolvashatjátok a változtatások teljes listáját.
Nektek megfelel a Returnal jelenlegi nehézségi szintje?