Hamarosan megjelenik az Uncharted 4: A Thief's End, amely után ha minden igaz, már nem nagyon fogunk új Uncharted játékot kapni, szóval nyilván az lenne a legjobb, ha a lehető legtöbbet tudnánk kihozni a játékidőből. Sikerül vajon egy tartalmas és kihívásokkal teli játékot létrehozni?
Egy livestream közben Arnie Meyer, a Naughty Dog kommunikációs szervezője elárult pár dolgot a játékról, ezek között pedig a nehézség és a kaland hossza is szóba jött. Meyer szerint bőven lesz mit emészteni a játékon, de pontos időt nem tudott mondani, mert a játék hossza nagyban függ a nehézségi szinttől és az adott játékos stílusától. A Naughty Dog egyébként korábban beszélt is arról, hogy a negyedik részben tízszer akkorák a felfedezhető területek, mint a korábbi játékokban, szóval ezért lehet az, hogy a játékos kíváncsisága ilyen fontos tényező.
Viszonyításképpen azért érdemes megnézni, hogy a How Long to Beat átlagai alapján milyen hosszúak voltak az elődök: az első rész nagyjából 8-9 óra, a második rész 11, a harmadik pedig 9 óra hosszú volt. Ezzel szemben egyébként a legutóbbi játékuk, a The Last of Us már érezhetően hosszabb volt, szóval elképzelhető, hogy az Uncharted 4: A Thief's End is hasonló irányba megy majd el.
Ti mit gondoltok?