Miután a különböző multiplatform címek fejlesztői sorra jelentik be, hogy vagy a felbontásból, vagy a képkockák számából kell visszavenniük ahhoz, hogy a játék tökéletesen fusson, sok rajongó még bízik benne, hogy a Naughty Dog képes lesz bizonyítani.
Bruce Straley korábban elmondta, hogy szeretnék a lehető legtöbbet kihozni a játékból. Most Neil Druckmannel, az Uncharted 4 kreatív rendezőjével a GameInformer kérdéseire válaszoltak, és arra a kérdésre, hogy mennyire nehéz kisajtolni a játékból a 60 fps-t 1080p-s felbontás mellett, Druckmann csak ennyit válaszolt, idézem: „Really fucking hard".
„Ez minden játékra igaz. A The Last of Us Remastered esetében is nagyon nehezen tudtuk megoldani, pedig az a játék már kész volt, így pontosan tisztában voltunk vele, mit szeretnénk viszontlátni a kijelzőn. Most megpróbáljuk feszegetni a határokat és megalkotni a lehető legrealisztikusabb átvezetőket. A célunk az, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki a játékból. Folyamatosan döntéshelyzetbe kerülünk, és mindig azt tartjuk szem előtt, hogy a játék kinézetre és érzésre is a legjobb legyen." - tette hozzá Druckmann.
Így vagy úgy, az Uncharted 4 az idei év egyik legjobb játéka lehet. Csak ne csússzon jövőre.