Január elején költözött be PC-re is a Sony egyik legikonikusabb videojátéka, a 2018-as God of War, amelynek portolását ugyan felügyelte a Sony Santa Monica, viszont a tényleges munkát a Jetpack Interactive (Dark Souls, Plants vs. Zombies 2: Garden Warfare II) végezte.
Az új platformra való átköltöztetés kritikailag és bevételügyileg is jó döntésnek bizonyult a kiadó részéről: ahogyan azt nálunk olvashattátok és videós formában is láthattátok, a PC-s God of War is remekül optimalizált lett és olyan technológiákkal vértezték fel, amiknek rendkívül örültek a géptulajok.
Ezek közé tartozik a korlátlan FPS, a 21:9-es képarány, valamint az FSR, a Reflex és a DLSS támogatás - utóbbi az Nvidia technológiája (Deep Learning Super Sampling), amelynek lényege, hogy az alacsonyabb felbontású képeket is olyan módon képes felskálázva megjeleníteni, hogy ne nagyon legyen látható különbség a natív felbontásúakhoz képest. Ezt az opciót pedig mostantól az új, 1.0.4-es frissítésnek köszönhetően még jobban testre szabhatjuk, ugyanis a DLSS kapott egy csúszkát, amivel kedvünkre finomhangolhatjuk az élesítés mértékét.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
A DLSS automatikus élesítése ugyanis problémát okozott néhány játékosnak, az update-tel bekerült opció viszont segíthet ezek kiküszöbölésében. Fontos azonban megjegyezni, hogy az élesítés akkor sem kapcsolódik ki teljesen, ha a csúszkát nullára állítjuk. A Sony Santa Monica szerint ez olyan részlet, amin még dolgozniuk kell, egy jövőbeli frissítés során mindenképpen megoldják majd.
A patch ezen kívül javít néhány más hardverrel kapcsolatos hiányosságot is, például a helytelen VRAM-észlelést az Intel XE platformján vagy az egyes grafikus illesztőprogramok összeomlását.