Hirdetés

UbiArt Framework - legyen nyílt forráskódú!

|

Petícióban kérik a francia kiadó-fejlesztőt, hogy tegyék széles körben elérhetővé a művészeti eszközt.

Hirdetés

A UbiArt Framework több szemkápráztató 2D-s játék készítésénél könnyítette meg a művészek munkáját: használták a rendszert a Rayman: Origins, a Rayman: Legends, a Child of Light készítésekor, de a megjelenés küszöbén álló Valiant Hearts: The Great War is a UbiArttal készült. Most feltörekvő művészek és játékfejlesztők kérnek hozzáférést az eszközhöz.

Ennek érdekében a Change.org-on indított petíciót egy görög felhasználó, amit már több ,mint kétezren aláírtak, de 5000 támogatótól számítana sikeresnek a felhívás. Az UbiArt nyílt forráskódúvá tétele egyébként nem kifejezetten új ötlet, valószínűleg ez volt az eredeti Ubisoftos készítők ötlete is, ami elakadt a vállalati hierarchia valamelyik szintjén.

A Rayman-sorozat atyja, Michael Ancel is azt nyilatkozta még 2011-ben, hogy a UbiArt "azért készült, hogy megosszák". Erről tanúskodik az is, hogy az ugyanebben az évben megjelent Rayman: Origins Steam-oldalán még open-source motorként hivatkoznak a UbiArt Frameworkre.

Szerintetek mit lép erre a Ubisoft?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)