Néhány nappal ezelőtt 3,4 milliónál tartott a Torment: Tides of Numenera, ma hajnalban a projekt lezárásakor pedig összesen 4 millió 188 ezer dollár gyűlt össze az adakozóknak köszönhetően.
A Planescape: Torment szellemi örököseként számon tartott Tides of Numenera készítéséhez eredetileg 900 ezer zöldhasút szerettek volna a fejlesztők, ám végül ennek sokszorosát kapták meg. Összesen 74 405 felajánlás érkezett, szinte hihetetlen, mennyien szavaztak előre bizalmat az inXile munkatársainak.
Remélhetőleg senki nem fog csalódni a srácok munkájában, akik a Unity grafikus motort választották szerepjátékuk megjelenítéséhez. A megjelenés pontos időpontja még kérdéses, a korábban pletykált 2014. decemberi debütálás valószínűleg 2015-re csúszik. Én azt mondom sebaj, inkább minőségi munkát végezzenek és tartson tovább, mintsem kiadjanak a kezeik közül egy félkész változatot rövid idő alatt.
Ti mit gondoltok?