A Robomodo soha nem állította, hogy megrengeti a földet a Tony Hawk's Pro Skater 5 grafikájával, csak annyit, hogy igyekeznek hűek maradni a klasszikus részekhez.
Nemrégiben a játék szemmel látható változáson ment át, ami megint csak megosztotta a játékosokat. A fejlesztőcég vezérigazgatója, Josh Tsui szerint igazából nem történt irányváltás, ez csak az előre haladás jele, eredetileg is ilyennek tervezték, de megvárták, míg elérnek bizonyos mérföldköveket, és csak utána akarták véglegesíteni. Mérföldkő alatt a 20-fős multiplayerben is stabil 60 fps-t és az 1080p-s felbontást kell érteni, és mivel megoldották, hogy ezek a feltételek teljesüljenek, tudtak javítani a grafikán is. Azon, hogy tényleg javult-e, szintén vitatkozhatnánk.
A csapatnak több mint másfél hónapja van mindent a helyére tenni, a Tony Hawk's Pro Skater 5 ugyanis szeptember 29-én jelenik meg az Egyesült Államokban, és október 2-án Európában, első körben PS4-re és Xbox One-ra, majd novemberben PS3-ra és Xbox 360-ra is.