Az első évtizedét is maga mögött hagyó sorozat szárnyalása az ezredforduló után látványosan megtört, majd sajnálatos hanyatlásba kezdett. Az ok meglehetősen prózai volt. A kezdeti babérokat joggal learató Core Design gyakorlatilag minden évben gondoskodott egy-egy új kalandról, de sem a játékmechanika, sem a játék grafikája (ez volt a legfájóbb pont) nem változott érdemben. A Chronicles után végre belátták, hogy újítani kell. Ezt meg is tették. Végre sikerült egy izgalmas és koherens történetet kreálni, az új grafikus motor pedig olyannyira jól sikerült, hogy még mai szemmel is pofásnak nevezhetnénk. Hol hasalt el mégis az Angel of Darkness? Az irányításon. Megközelítőleg hasonlóan borzalmasra sikeredett, mint a nyár végén megjelent Alone in the Dark esetében. Máig sem értem...
Sebaj, új fejlesztőhöz került a projekt, s a Soul Reaver sorozaton edződött Crystal Dynamics egy kellemesre sikeredett Project: Snowblind után elhozta nekünk a Legend-et. Azóta Lara kisasszony koronája újra fényesen ragyog, s az elmúlt évtized előtti tisztelgésnek szánt Anniversary-t követően pedig elkészült, és a jelek szerint (teszterünknek bejött) jól is sikerült az új történetszálat tovább szőni hivatott folytatás. A novemberi számban meglestük Lara nénit, visszatéréséről és jelenlegi csábítóerejéről szabadon lehet értekezni a kisasszony számára fenntartott fórumban.
Tomb Raider: Underworld launch trailer
Minden idők legjobb hátsójával megáldott régésze (bocs Indy) újra rászabadul a hűséges rajongók táborára és tárcájára.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés