Hirdetés

Eredetileg egészen máshogy végződött volna a Tomb Raider reboot

|

A csapattól nemrég távozó Rhianna Pratchett mesélt a Rise of the Tomb Raider és a 2013-as előzmény történetéről, ami néhány érdekes változtatáson ment át a megjelenés előtt.

Hirdetés

Nemrég jelentette be az előző két rész külsős írójaként a Crystal Dynamicsnek dolgozó Rhianna Pratchett, hogy továbbáll és másra hagyja a történet folytatását. A Eurogamer pedig le is csapott a lehetőségre, hogy az írót nem köti már semmilyen szerződéses kötelesség és jól kikérdezték a legutóbbi két Tomb Raider sztorijának alakulásáról.

Az interjúban szóba kerül például, hogyan értelmezték újra a reboot előtt Lara karakterét, vagy hogyan alakult át a főszereplő némileg a Rise of the Tomb Raiderre, de a legérdekesebb két részlet Pratchett első sztorijához kapcsolódik. Az írónő például arról is mesélt, hogy az első katona megölése után szívesen lelassította volna a történetet, de a Crystal Dynamics nem értett vele egyet.

"Talán ledobhatta volna a pisztolyt egy szikáról. (...) Utána esetleg jöhetett volna még egy kis lopakodás. Ekkor már nála volt az íj, talán támaszkodhatott volna arra még egy darabig, aztán adódhatott volna megint egy olyan helyzet, ahol fegyver kell ragadnia. (...) A játéktesztelők viszont máshogy látták: ha már egyszer adtunk a játékosnak egy fegyvert, ők bizony használni akarják. A játékmenetért felelős emberek csak szórakoztató, érdekes játékmenetet szerettek volna és megadni, amire a játékosok vágytak"

- emlékezett vissza Pratchett egyik felülírt döntésére.

Visszaemlékezése szerint több más ponton is változtatnia kellett, például eleinte ő nem rajongott érte, hogy a folytatásban Lara édesapjának történetét állítsák a középpontba, sőt, az első rész lezárása is egészen más, sokkal komorabb lett volna.

"Eleinte, mikor megírtam az első vázlatot, nem volt benne túl sok halál. Aztán fokozatosan egyre több halál settenkedett a történetbe és megváltoztatták az egész sztori hangulatát."

Ezért kellett megváltoztatniuk megint, ezúttal a befejezésen, egészen közel a fejlesztés végéhez.

"Egészen addig sok szereplő halt meg. Ennek egy része a játékmenetbeli változtatások eredménye volt, amik miatt többször át kellett írnunk a történetet és meg kellett ölnünk egy-egy karaktert. Jó lett volna, ha ezt a problémát előbb észrevesszük, de még nem volt túl késő, úgyhogy megoldottuk"

- emlékezett vissza az írónő.

Nektek tetszett, ahogy Pratchett és csapata elképzelte Lara karrierjének kezdetét?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)